З початку року до Прилуцької ОДПІ надійшло 5 письмових звернень від громадян. Як повідомила начальник відділу обслуговування платників податків Прилуцької ОДПІ Валентина Кривошей, найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання стосовно податкової політики. Зокрема, їх цікавлять: реєстрація та облік платників, реалізація прав і свобод громадян тощо. Звернення не залишаються поза увагою фахівців, на кожне з них надається відповідь у встановлений законодавством термін.
З початку року на особистий прийом до керівництва Прилуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Чернігівській області записалося 9 громадян. Здебільшого з’ясовувалися питання щодо отримання податкової знижки на оплату за навчання, застосування податкової соціальної пільги, щодо оподаткування спадщини, отриманої дитиною- інвалідом і таке інше. Усі порушенні питання вирішені своєчасно та позитивно.
З початку року у Прилуцькій ОДПІ проведено 3 „гарячі” телефонні лінії з питань звернень громадян. Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, залалом стосувалися порядку оформлення звернення громадян та було порушено питання щодо розгляду анонімного звернення платниками податків. За результатами проведеної прямої телефонної лініїна всі запитання надано компетентні усні роз’яснення.
Слід відмітити, що особистий прийом посадовими особами Прилуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Чернігівській області здійснюється у приймальні громадян, згідно затверджених графіків прийому громадян за попереднім записом у робочі дні безпосередньо у Центрі обслуговування платників або за телефоном ( 04637) 5-38-05.