Нова податкова адреса – новий електронний цифровий підпис
Коли у платника податків виникають зміни облікових даних, то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів.
Державна фіскальна служба роз’яснює: коли у платника податків виникають зміни облікових даних ( змінюється посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукладати договір про визнання електронних документів.
Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.
Крім того, Прилуцька ОДПІ нагадує, що платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів ( роз’яснення Міндоходів від 14.05.2014р.)