ЗІР Міндоходів – допоміжний інструмент для платників податків
У пересічних громадян та представників бізнесу при здійсненні господарської діяльності виникає необхідність у найкоротший термін отримати консультаційні послуги, які дають змогу бути впевненим у дотриманні вимог законодавства.
Ключове завдання Прилуцької ОДПІ – допомога клієнтам, зокрема у використанні інформації, наявної у загальнодоступних електронних ресурсах. Тому інспекція пропонує платника податків скористатися електронним сервісом Міндоходів «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс» (ЗІР).
ЗІР як інструмент, що забезпечує можливість оперативного отримання відповіді на запитання, мінімізує людський фактор, оскільки дані відповіді надаються по суті і з використанням єдиного джерела інформації та однакові для споріднених питань, незалежно від статусу платника, а також часу та місця звернення.
Інформаційний ресурс складається з таких розділів: запитання – відповіді; коментарі та пропозиції; нормативні та інформаційні документи; письмові консультації.
Інформація систематизована за напрямами: оподаткування, митна справ, єдиний соціальний внесок, електронний підпис, далі кожен напрямок поділяться на відповідні категорії.
Таким чином, даний інформаційний ресурс дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації по певному податку, напряму діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду інформації за певні періоди, при цьому не лише по запитанням – відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були наданні з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.
Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством доходів і зборів використовується диференційований підхід, а тому платники мають можливість отримання необхідної інформації різними засобами. Зокрема, це можливість почути відповідь по телефону від працівника Контакт – центру (з 08:00 до 20:00 щодня, крім вихідних) чи з використанням інтерактивного відповідача (цілодобово), надіслати електронний лист чи факс, здійснити самостійно пошук відповіді в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі, розміщеному на веб – порталі Міндоходів, або залишити запитання шляхом відправлення голосового повідомлення. У випадку використання автовідповідача у подальшому працівники Міністерства пере телефонують і нададуть відповіді у зазначений час.