Про розгляд звернень громадян фіскальною службою області
Впродовж січня-липняпоточного року до органів ДФС від громадян Чернігівщини надійшло 160 письмових звернень, з яких: 156 індивідуальних, 1 колективне від трьох громадян та 3 анонімних звернення.
За результатами розгляду: надано роз’яснення на 40 звернень, вирішено позитивно - 106, не підлягали розгляду (анонімні) - 3, на стадії розгляду перебуває 7 звернень.
За ознакою надходження всі звернення - первинні. Повторних та неодноразових звернень не надходило. Це свідчить про високу якість наданих відповідей платникам податків.
У 139 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, податків та зборів, 8 звернень стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади, 3 звернення з питань праці та заробітної плати.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом фіскальної служби області проведено 32 особистих прийоми громадян. На особисті прийоми звернулось 20 підприємців, 5 - пенсіонерів, 3 - колишніх працівники органів ДФС, 3 - працівники, 1- безробітний.
Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.