запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Priluki.in.ua - Карта Прилук"

Hовость компании "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

17.11.2014

Рівень обслуговування платників в центрах підвищується

Відносини між органами Державної фіскальної служби та платниками податків змінюються. Це засвідчило анкетування, під час якого оцінювалася  робота Центрів обслуговування платників. Саме так вважають 559 респондентів.
Вони, зокрема зазначили, що нові, переважно електронні сервіси, та зручні засоби комунікацій, Інтернет, а також зона Wi-Fi значно спростили процедуру отримання послуг.
Більшість відвідувачів центрів оцінили підвищення фахового рівня працівників, які обслуговують. А також відзначили оперативність при наданні адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. До речі, протягом жовтня фахівці центрів надали  майже 6 тисяч таких послуг.
Отже, результати опитування вкотре підтвердили, що завдяки інноваційним заходам рівень обслуговування платників в центрах  підвищується. Посадовці прагнуть відповідати вимогам, які диктує час. І  платники це відчули.

Другие новости компании "Прилуцька об’єднана державна податкова інспекція "

11.12.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
26.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
12.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
05.09.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
28.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018
21.08.2018

Комментарии

 priluki.in.ua (0)  

← Новости компаний